Såååå varmt.....

Det är ju så varmt, men man ska ju inte klaga även om det känns jobbigt just nu. Tycker synd om Mathias som blir så gnällig och det är varmt ute och varmt inne och varmt när man ska sova. Som det ser ut så kommer det att fortsätta iaf fram tills söndag nästa vecka.

Det gör ju att jag blir lite orolig för hur jag kommer att ha det som bara kommer vilja sova och ligga i en vecka. Varmt och kladdigt, kommer inte kunna ha fönstret öppet på fm i sovrummet för då ligger solen på där. Ja ja en ska i taget.

Idag har vi inte gjort så mycket, jag passade på att städa av golven på fm när Daniel och Mathias var ute. Efter lunch vilan tog jag och Mathias en promenad till Zetas handelsträdgård och köpte lite blommor till en kruka på baksidan och gräsfrön till framsidan. Sen har jag bara planterat och inte gjort mera idag. Nog är jag trött men det är nog värmen.

Imorgon är det måndag, sen kör det igång igen med mediciner. Urk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0