Ingen rolig dag...

Har inte sovit så bra inatt, inget alls känns det som. Mått illa och tagit extra tablett mot det men tyckte inte det hjälpte.
Var  iaf upp och tog tabletter vid 9 och åt lite frukost. Gick och la mig efter det. Mormor och Mathias tog en super lång promenad. Hämtade fotoboken jag gjort om om Mathias första år. Det var skoj att se, den ska sparas så Mathias ska få den någon gång i framtiden och inte läser sönder den som han gör med alla böcker just nu :-)

Åt yougert till lunch, har legat på soffan sen dess. När Mormor tog lunch promenaden med killen började det regna och oj va det sen när de kommit hem spöade ner, hur mycket som helst. Har varit uppehåll ett tag nu men nu börjar det skvätta igen.

Började må illa igen så jag tog ett äpple, bläää, tog dillchips istället, det gick lite bättre. Gäller ju att få i sig något och allt är bra säger sköterskorna. Chipsen ger ju oxå törst och det är ju alltid bra att få i sig lite vätska.

Tror jag ska beställa köttbullar potatis sås och lingon till middag. Tur man har Mormor här som kan fixa lite.
Daniel kommer hem sent ikväll när vi somnat, hoppas att även jag sover då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0