Datorproblem hemma :-(

Datorn kronglar hemma så där håller vi mest på att bränna ut alla bilder och dokument man vill ha kvar. Trist att inte kunna kolla mailen eller göra något på nätet. Men men med lite tur så fixar Daniel det.

Jag är nu på SÖS bibliotek. Har varit och lämnat blodprov och ska nu vänta tills kl 13 då jag ska träffa läkaren. Nu är det meningen att jag ska hämta ut sprutan och träffa Yang så vi kan äta glass innan hon ska få sin behandling kl 13.

Mådde illa direkt efter att jag ätit kortison och tablett för magen imorse. Vet att det bara är psykiskt men iaf jobbigt.

Det är ju fortfarande super varmt Mathias älskar att springa genom vattenstrålen på vattenslangen. Det är super kallt vatten och han nästan tappar andan men är på igen och igen och skrattar som bara den.

Syrran kom över i går em med en inomhusfläkt. Skönt nu kan vi få lite snurr på luften på övervåningen. Det kommer att behövas för mig om värmen fortsätter och jag som troligen kommer att ligga en del. Hade den på i går kväll och det hjälpte en hel del tycker jag.

I morgon när jag får behandlingen tror jag jag ska ta med mig "Vi hade iaf tur med vädret igen" som jag köpt på Tradera. Sen ska farsan få låna den. Han och jag gillade första filmen så jag hoppas vi får skratta lite åt denna med :-)

Nu är det dax att leta på Yang, nästa inlägg blir när vi fixat datorn, vet inte när........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0