Daniel kan han :-)

Nu har vi i alla fall en dator som funkar med internet. Än är inte allt fixat men det nödvändigaste. Jippi.

Träffade läkaren idag, ny som jag inte sett förut. Han berättade att proverna var bra. Har högt värde av vita blodkoppar, pga sprutan jag tar efter behandlingen. Det är ju bra, så det blir kur4 imorgon.

Han kunde oxå se att, precis som jag känt, knölen blivit mindre enligt ultraljudet men det var svårt att säga hur mycket mindre. Han tycket oxå den var mjuk. Kändes som att han var lite av en semestervikarie. Så läkarbesöket var över på 7 min.
Hämtade sprutan och for hem.

Det var kul att hinna träffa Yang innan hon skulle upp på behandling, hon såg så pigg och fin ut. Fin klänning och hennes peruk ser helt naturlig ut. Jag har inte använt min peruk på länge känns det som, jag kör med min jesey kepa. Vi han prata lite och äta glass, sen var det dax för henns kur och mitt läkarbesök.

Har tagit kortisonet två ggr idag, em dosen tog jag ½ tim tidigare för att hoppas kunna sova inatt.
Nu är det varmt och dax att fixa middag.

Idag har Mathias badat 2ggr i lillpolen på trädecket. I och ur, ur och i helatiden :-)   Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0