Bröllopsdag :-)

Jag som skrev tidigare att det är imorgon vi har bröllopsdag, men vi är 99% säkra på att det är idag.

Så efter vi hämtat hem bilen med nya fina sköna tysta däck så hämtade vi hem mat från Indiska resturangen. När jag var och hämtade maten hade Daniel vinklat ner persinennerna tänt ljus dukat fint och slagit på Indisk musik, så himla mysigt.
Vi mummsade i oss all god Chicken ticka butter masala och Chicken ticka sisslar och naan. Super gott och va mätta bi blev. Mathias älskar nybakt naan och kyckling och ris så det blev dubbel middag för killen ikväll :-)

Ja ha då var det dax att börja borsta tänderna och försöka sova trots kortisonintag.
Imorgon måste jag packa med mig lite grejer oxå. DVD spelare och film, macka och dricka, frikort, choklad (jag har kvar sen förra behandlingen Annica)
Sen måste jag komma ihåg att begära en ny beskrivning på hur man lägger om en picc-line(min vårdcetral här tog min), om det skulle bli något fel när vi är i Dalarna. Kittet med grejer har jag kvar, så de enda de behöver ha är streil duk, sprit och god mat nääää det är inte party eller vart var jag nu duk sprit och två par handskar.

Nu får det vara nog, ska bara betala en huvtröja och piké som jag köpt till Mathias på Tradera för 1 kr styck. Sen får jag gå och sova sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0