Ännu en dag...

Jaha då har det gått en dag till. Tycker den där onsdagen närmar sig med stormsteg.
Idag har jag ringt apoteket och beställt sprutan jag ska ta dagen efter behandlingen. Så den ska jag hämta på SÖS dagen innan behanlingen då jag ändå ska dit på läkarbesök.

Idag tror jag inte det har hänt så mycket annars, jag har stekt pannkakor. Passade på att göra mycket så det finns lite extra i frysen nu :-)
Daniel har snickrat och Martin har varit ute och cyklat och sparkcyklat och basketbollat. Imorgon är han bjuden på kalas hos grannen som fyller 5år.
Vi var och letade precent på Toysnrus idag men oj va allt är dyrt där. Det blir att ge killen en polishelikopter i LEGO som jag köpte när jag var höggravid och tog mig in till Gallerian där leksaksaffären hade jubileum och sålde allt LEGO för halva priset. Det lönar sig ibland att köa och handla på rea :-)

Högtid att sova nu så man samlar krafter i massor..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0