I´m back.....

Oj nu har jag haft några jobbiga dagar. Killarna åkte till Dalarna och jag låg och låg och låg och försökte vila och äta.
Det kändes tomt och jag saknade dem jättemycket även om jag inte orkat med dem om de varit hemma. Nu kunde jag slappna av och bara vila och försöka äta och dricka.

Det är tuff behandling jag går igenom men jag tror att de läkaren gjorde med att ta bort 10% av sista påsen i kuren har gjort mig bra. Alltså bivärksmässigt.
Jag tror att det här var en lindrigare gång, även om även det är jobbig gång.

Igår söndag plockade jag ur diskmaskinen och plockade i allt jag använt när jag varit ensam hemma. Jag var vaken även om jag lagt mig när Mathias och Daniel kom hem vid halv 10. Super jobbigt att se Daniel bära in honom till sin säng och jag kunde inte gå in och krama om honom. Ville inte väcka. Låg och kollade på vår bild monitor en bra stund. Så härligt att ha dem hemma igen.

I dag har vi tagit en liten tur i Supran och sen på kvällen åkte jag och handlade, kändes mycket bättre än förra gången då jag var och handlade först på tisdagen efter kuren. När jag kom hem från affären så startade jag ett bröd bak oxå. Så nu ska jag ta ut formarna från ugnen och gå och lägga mig. Det luktar super gott. Grindalimpa !!

Imorgon är det VC och omläggning av picc-linen igen, sen får vi se vad vi hittar på.

Jag är nog lite piggare på kvällarna är morgonen, vilket känns konstigt när jag normalt är mera morgon människa än kvällsmänniska.

Har ett jobbigt sug i magen och har prövat med Link idag, det hjälpte lite men annars försöker jag småäta mest hela tiden. Kommer nog öka massor i vikt om det här håller i sig.

Oj oj nu måste brödet ut........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0