Det drar ihop sig till kur 5.....

Oj va jag är dålig på att blogga nu da. Det hinner ju gå flera dagar emellan, sorry.

Men jag har väl inte haft tid att sitta så mycket vid datorn och på kvällarna har jag varit så trött att jag nästa somnat samma tid som Mathias ( ca halv åtta)

Det jag avslutade med i förra inlägget...idag har jag bara tagit det lugnt...höll inte syrran med på som var med oss i stugan. Hon tycket jag hade flängt runt fixat mat diskat krattat gräs och hållt på. Man upplever visst saker olika :-)

På lördagen dukade vi långbord på gräsmattan och så kom Daniels mamma med super nice mat, potatis och potatissallad, rökt skinka, kokt skinka,gustavskorv, rostbiff, BULLENSPILSNERLKORV, mimosasallad, sallad och marängsviss. Mina föräldrar kom och de hade med sig hemjord marängtårta, supergod.
Jaha och varför allt detta, jag hade födelsedag och Daniel hade sin 30-åriga födelsedag.

Vi hade fint och varmt väder så det var helmysigt att ha det lite nice med släkten. 12 pers. Jag har egentligen besämt att jag inte ska fylla år längre( och Daniel tycker att det inte är så viktigt. Vi har planer på att ta en familjeresa när hela den här skiten är över så det får bli vår precent till varandra.) Men de tyckte inte släkten, vi fick ett ballongflyg över stockholm och Daniel fick ett kamerastativ (gissa om han springer runt med det och kameran och leker nu) och så fick vi en iPod nano av syrran, hon tyckte jag skulle ha något att lyssna på när jag inte kan sova och inte mår så bra. Nu har vi fått en liten 7" DVD spelare och en iPod av henne, hon är go' hon.

Ja ha och på söndagen åt vi bara frukost och så packade vi fram till lunch så vi for hem till stockholm och där välkomnade solen oss :-)
Det var ju vår egentliga födelsedag så vi köpte hem lite Wokmat från Fruängen och festade på.

Idag har jag och Mathias varit med Daniel till VC för han skulle visa sin tumme och då passade de på att ta bort stygnen, skönt då är det gjort tills jag blir dålig. När han var klar körde de mig till Fruängen så jag kunde ta tuben in till stan och shoppa lite. Hittade inget till mig men en hel del till Mathias, Martin och Daniel. Skoj var det iaf att i flera timmar rusa runt på stan.

Imorgon är det läkarbesök och provtagning inför kur 5 och så ska jag börja med kortisonet imorgon bitti :-(
Jag har precis tryckt i mig en liter jordgubbar med mjölk, behöver vitaminer och järn. Men det kanske försvinner med skiten de pumpar i mig på onsdag men just nu käns det bra....jammi jam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0