Snön verkar aldrig ta slut.

Idag var jag och Mathias ut och åkte pulka på morgonen. (Han var hemma idag för jag tror det är mera tänder på g. Han gnällde och vaknade en hel del inatt.)
När jag sen åkte till sös så hade det börjat snöa och tjena vad det snöade hela dagen. Jag for in till stan gick lite i affärer sen till KFM för glögg och mingel innan vi skulle ut och äta.
Under glöggen så var det julkappsutdelning. Vi hade köpt julklappar för 50 kr som vi delade ut. Skoj!
Från jobbet fick vi en Klimatsmart låda. Fyra lågenergi lampor, en termometer, en ficklampa och ett timglas till duchen.
Istället för julbord åt vi på en mongoliskbuffe restaurang,mumsigt, massor av mat och efterätt :-)
Det var skoj att träffa alla och se hur de hade det.
När jag kom hem vid 9 tiden så passade jag på att skotta. Helt sjukt vad mycket snö det kommit. Daniel och Mathias hade inte varit ut så det fanns inga spår på vår gård. Pulsade in till dörren. Nu räcker det med snö. Det får gärna vara -5 och sol fram till mars.
Hoppas hoppas vi får en vit jul.

Idag fick jag en kompress liknande sak att ha på mitt rödaste ställe efter strålningen. Det var skönt. Det har bara blivit värre och värre trors att de inte strålar där längre. Men snart vänder det säger de. Imorgon ska jag göra min sista strålning. Fatta 33 ggr har man varit till sös. 33 x 2m=66m papper har de använt på mig. Man har sånt där engångs brits papper när man lägger sig på maskinen. De gör av med en hel del på den här avdelningen.

Nu måste jag gå och sova och hoppas på att Mathias sover bra inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0