Julstämningen infann sig....

Igår var det dax för Carolas Julkonsert på Cirkus som jag vunnit biljetter till.

Det var helt makalöst, super bra och roligt. De var så spontana och proffsiga. Som vanligt bjöd hon fram barnen till cenen. När de sjungit några julsånger sitter en liten tjej och räcker upp handen. Ja ha säger Carola det ser ut som du är i skolan, vad vill du säga? Tjejen säger, jo när du försvinner så där snabbt och sen kommer tillbaka med andra kläder hur gör du för att byta så snabbt? Alla skrattade hjärtligt. Va sköna de är.

Paul Potts och Blues var gästartister.
Hon skulle ju ha en till konsert senare på kvällen så jag hann inte komma fram och prata med henne vid signeringen, lite trist. Men kommer garanterat att ha tid till det den 3 Juli när hon kommer till Dalhalla.

Idag är det stora städ och tvätt dagen här hemma. Två maskiner klara, sängarna urrivna och dammat är klart. nu ska dammsugaren fram. Så ska jag åka till Anna som jag träffade igår med lite  gravidkläder innan jag hämtar hem Mathias. Sen i em kommer mormor och morfar. Skoj skoj.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0