Söndag.....

Oj missade visst att blogga igår, Mathias mår bättre. Hade nog ingen eller väldigt lite feber igår. Var lite extra gnällig bara men de kan man ju förstå. Vi tog det lugnt hela fm och på em gick vi en promenad med vagnen så han fick ta det lite lugnt.
Däremot så börjar Daniel känna av halsen och var lite hängig.
Jag börjar snabbt kolla almenackan och konstaterar att mitt imunförsvar borde vara som sämst just nu :-(
Har ont i halsen, hoppas jag klarar mig även denna gång, nu när mitt imunförsvar inte ska få sig någon mera törn. Nog för att den sprutan jag får ca 24 tim efter cellgifterna som kostar 12.500kr ska ge mig ett fungerande imunförsvar snabbare, men man vet ju aldrig.

Idag var vi ute och lekte på gården igen, blåste såpbubblor och körde bil, vattnade mammas blommor och lyxkades få upp vattenkannan över huvudet så hela ryggen och benen blev blöta. Grannpojken har oxå fått feber :-) de går ju på samma förskola men på olika avdelningar. Hmm

Mathias har som vanligt fått hosta, det får han altid efter en förkylning. Den brukar hålla i länge ett par veckor iblan. Värst är det ju när han ska sova, idag tvingade vi i honom molipect innan han skulle sova, stackarn skriker som en stucken gris. Men sen när allt är bra igen då kan man leka med doseringssprutan och slicka lite till på den.
Hoppas han får sova inatt nu så kanske han orkar med förskolan imorgon igen.

Jag ska till Karolinska och träffa bröstkirurgen imorgon, känns lite jobbigt. Har inte tänkt så mycket på, kanske jag förtränger. Vill ju inte att det ska ta så mycket, men vill att det ska ta tillräckligt och att det ska se snyggt ut sen. Många önskningar har man ju.
Ja ja nu ska jag ta och sova lite iaf........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0