Mathias en stor kille.....

Nu har jag precis vinkat av killarna som är på väg till förskolan. Tänk att han kan vara så ovetande om vart han är påväg och det som komma skall i livet.
Nu börjar han förskolan och kommer inte komma ut förräns han har studerat klart och då är det jobb som gäller.
Men han kommer få det bra, han vill nog att det händer mera än det som sker här hemma så det är bra.

Grannen kom förbi när vi åt frukost, de hade börjat inskolningen igår. Jonte vägrade äta lunch, ville inte sova, väckte alla andra barn. Jocke som inskolade var helt svettig. Kan tänka mig att Daniel inte får det så lugnt idag heller. Ska bli så kul att höra hur det går sen.

Jag sov bra inatt, känns super skönt. Nog för att jag har svettningar nu, men det är otroligt skönt att kunna sova.

Ska passa på att ta det lite lugnt nu när de är borta, skulle behöva damsuga. Få se om det blir gjort eller inte idag. Det finns ju flera dagar.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0