Hemma igen...

Proverna var bra! Så sista kuren blir imorgon, med samma dos som sist.

Läkaren klämde och kände och tyckte att allt var bra. Hade visst haft en 2cm förstorad körtel i lymfan som nu inte känns alls och knölen i börstet hittade hon inte. :-)

Fick förlängd sjukskrivning till sista oktober, ska bara fixa kopia och skicka lämna in den till jobbet och FK.

Enligt läkarkonferensen så är det upp till kirurgen att besätmma om hela eller delar av bröstet ska bort. Det berodde lite på om det kommer bli fult med en del borttaget då tar man hela och bygger upp ett helt sen istället. Rent medicinskt skulle det räcka med tårtbit. Så vi får väl se om två veckor vad kirurgen säger. Hoppas hoppas att det blir bra iaf.

Hann hem lagomt till Mathias skulle äta så jag fick hjälpa till att mata och sen lägga honom i sängen, han somnade bums. Han har varit ute och lekt med mormor och grannbarnen och sen han de även med en  sväng till IKEA. Mormor var helt svettig, och det förstår jag i denna värme. Ingen sol just nu men oj så varmt det är.

Funderar på om jag ska ta och baka en kaka och ta med till sköterskorna på sös imorgon. De har varit fantastiska, har mest haft min men tror kanske jag haft två till oxå och alla är bra. Få se om jag orkar i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0