Förskolan funkar bra.....

Det gick bra för killarna igår på förskolan. Mathias hade efter en timmas kolla på pappa lämnat honom för att utforska och leka med alla sakerna. Klart killen hade svårt att sitta still på fruktstund och sångsamling, men hallå hur ska man veta hur man ska bete sig innan man varit med om det.

Killen åt bra och hade legat och lekt på sin vila madrass innan han somnat, sen att han väcktes av andra skrikande barn är väl inte hans fel. Sov ca 1 tim vilket är ½ av vad han brukar. Sen var det bara mellis och gå hem. Tycket inte han var så trött när han kom hem även om han satt stilla och läste sönder IKEA katalogen en bra stund. Han känns trygg i dig och sov bra inatt med. Hoppas det håller i sig, så ska det här gå bra.

Jag tog och städade golven när de var borta och försökte vila lite, har ett sug i magen som inte vill ge sig. Tar väl ett tag innan den blir sig likt igen.
Idag ska jag ta och handla lite och vika tvätt. Skulle behöva slänga lite fula blommor ute men det blir en fin dag imorgon har jag hört :-)

Tack alla ni som hört av er och berättat att ni följer mig på ett eller annat sätt. Skoj att höra vilka ni är. Tack för tippset Anna om hårbottenmassage. Det ska jag göra varje dag! Sen väntar jag bara på att det ska växa massor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0