Efterlängtad storebror är här....

Idag har jag varit och lagt om picc-linen för SISTA gången hos VC. Nästa vecka när jag får sista behandlingen så ska de dra ut den. Tjohoo. Det blir skönt ska fira med en lååååång dusch, eller man kanske måste vänta tills hålet läkt. Hmmm

Ja ja det ska blir skönt iaf att bli av med lagkaptens banderollen på överarmen  :-)

När Mathia sovit idag så gick vi till Skärholmen, behövde köpa present till Daniels jobbarkompis son som vi ska hälsa på hos imorgon. Det blev ett Smurf pussel och ett lära räkna spel. Tror killen är 4-5år. Mamma och Pappan ska få hemgjord lingonsylt :-) det är skillnad det.

Daniel passade på att åka till Enköping och möta upp Martin som var där på utflykt idag. Så han blir hos oss några dagar. Han var ute med William till kvart i 9 ikväll. Kul att de har varandra.

Mathias blev alldelse till sig när han fick syn på Martin, stod bara och skrek och stampade, kul att se att han blir så himla glad. Martin älskar det!!

Jag hade oxå sparat på smultronen ett par dagar så där fick Martin käka en hel del, ja Mathias tiggde oxå en del faktiskt. Det är otroligt mysigt att ha lite bär i trädgården. Ja vet att jag skrivit om mina smultron förut, men de är fantastiska. Stora och många. Vi har ju ätit hur mycket som helst och de finns massor som är på väg och de blommar oxå fortrarande. Super nice.

Nu sover killarna och Daniel är ute och fixar med bilen, jag ska ta och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0