Det rullar på.....

Det gick bra för killarna på förskolan igår oxå. Va bra!
När de kom hem firade vi förskolestarten med mini prinsesstårtor från IKEA. Om ni fått katalogen så kan man se dem i slutet av katalogen. Köpte 4st frysta i foodshoppen på Ikea för 39:- och goda var de oxå.  :-)

Jag gjorde lasange på färsk pasta, Mathias glufsade i sig. Så skönt så länge han är matglad.

Efter maten blev Mathias inbjuden till grannen Jonatan på blåbär. Så sköna sitter de där brevid varandra och plockar i sig de nyttiga bären. När de sen lekt ett tag var det dax för Mathias att gå hem och äta kvällsgröt. Åt inte så mycket av den varan men verkade nöjd. Fick en tidig nattning.

Jag mår rätt bra, klart trött har lite ont i halsen, magen är lite kass, svettas och fryser lite. Ja ja men i stort är det mesta bra.

Idag var första gången jag behövt väcka Mathias. Där låg han och snarkade och när jag strök honom på ryggen så knölade han till och ville vända sig om. Mmmmmm så mysigt. Men sen med ett snabbt gnäll var han uppe och såg rätt trött ut men väl uppe. Känndes kort hemma på morgonen då de bara fick i sig frukost och på med kläder och sen iväg.
Idag ska de vara på förskolan hela dagen 8-16 om Daniel orkar :-) han gruvade sig för en så lång dag där.
Jag har planer på att gå och hämta dem när de ska hem så jag får uppdatera vart jag skulle gå och vart Mathias har alla sina grejer.
Imorgon är det första lämningen, spännande. Va fort det går.

På måndag har jag tid hos kirurgen på Karolinska i Solna, gruvar mig lite, men det är ju bara att ta det som det blir. De vet ju bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0