Nya möten...

Mormor kom på besök och lekte med Mathias när jag åkte på nästa träff. SÖS, man informerade igen om hur planen såg ut. Berättade om alla trevliga biverkningar. Håravfall, trötthet, infektionskänslig, pang bom in i klimakteriet med allt vad det kan innebära. Fick information om vart jag kunde vända mig för att få en peruk utprovad, käns mysko. Jag kar en pippi peruk sen tidigare, kanske är de den man ska använda.

Tog några blodprover och gjorde ett snabbt besök på behandlings avdelnignen. Där jag kommer få cellgiftet.
Alla är väldigt trevliga och gör ett otroligt bra jobb för att få en att försöka slappna av. Läkarna ,sköterskorna det verkar vara bra stämning på sjukhuset och mellan sjukhusen. Hoppas första känslan håller i sig.

Ny tid, Biopsi på måndag med kolutmärkning av knölen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0