Vi gjorde det igen :-)

Det är ju snart dags för 5-års kalas. Mathias ville ha blixten tema iår igen. Okay, vi kör på det da.
Så inbjudningskorten har nu gått iväg.
Vi har pysslat en tid och idag blev den klar...
Årets blixten pinjata.
Det är inte bara Mathias som är nöjd med skapelsen.
Många stunder har vi hafft mysigt och pysslat. Nu är den fylld och klar.
 
Nu borde jag packa istället för att sitta här men puh. Det här var skojjigare. Imorgon har vi kommit överens om att ha fredagsmys trots att det bara är torsdag. Det är beställt poppcorn och tvmys. Ska bli härligt att hinna mysa lite innan jag åker mot Afrika på fredag. Tittade lite på vädret och det verkar inte bli som jag hoppats. Ser ut att bli mycket regn och åska. Jora surru så är det med det. Ska kanske ta och packa ner en extra tröja.
Men det kan jag göra imorgon. Nu ska jag förbereda Martin och Mathias påskägg som jag lägger i packningen som ska med till farmor och mormor och sen till Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0