Solig söndag...

Ja hela helgen har varit fin. Även om det känndes kallt trots -3 grader.
Idag tog vi en promenad med cykeln för första gången iår.
Vår gata är fortfarande spårig av is och svår att cykla på.
 
Men gångvägen var bättre. Även om det var osopat och massor med lösgrus. Fick putta på en hel del.
Skönt att få lite ljus på oss iaf.
När vi kom hem träffade Mathias en kompis i skogen. Hon följde med hem en sväng.
 
Så söta när de leker på Mathias rum
Leona var inte glad på sin mamma när hon sen var tvungen att gå hem. Även om vi lovade att hon skulle få komma igen och Mathias skulle hem till henne och leka var hon sur som en disktrasa när de gick.
 
Jag har idag känt mig lite nyttig iaf. Sytt upp mina gardiner runt walk in closet'en sytt ett madrassöverdrag till Mathias säng och sprättat ner gardiner i sovrummet.
 
I fredags tog jag hem tapetprover. Nu ska jag bara bestämma vilken som blir bra i hall, walk in closet, och väggen bakom tv'n. Hur svårt kan det vara att tapetsera??
Har aldrig gjort det själv men med lite spackel och slippapper och tapetklister och en bra kniv så borde det ju inte vara så svårt.
En vägg i taget bara. Jag har ju en benägenhet har jag märkt att hålla på lite här och där. Inte få något klart. Jag måste bli bättre på att slutföra en sak i taget. Oavsett vad det gäller.
 
Ny vecka med nya möjligheter, få se va för spännande som ska hända nu da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0