Smarrig mat en måndag em.

Idag var jag bjuden på middag av mitt jobb. Vi var ett gäng på 10 pers som varit med och annordnat en fest för marknadsområde Huddinge. Som tack för hjälpen med festen bjöds det idag på middag.
Jag hade ingen barnvakt så mitt krav var att Mathias skulle få följa, vilket var helt okay.

Så jag gick tidigare från jobbet, hämtade killen på förskolan och tog buss/pendel till södra stationen där vi mötte de andra.

Mathias skötte sig perfekt. Vi hade med Martins Psp som han lyssnade på musik med i Martins hörlurar, ritade och så ett par bilar som han körde omkring med.


Mammas goda biff, smarre mums!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Duktig kille! ...men jag hade velat hämta å lekt om det gått, så kunde mamman hans fått leka själv med kollegor :)

2012-03-20 @ 06:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0