Avis på Mathias imorgon...

Hans avdelning ska på utflykt till Aquaria, på Djurgården. De ska kika på hajarna.


Skulle varit skoj att få vara med. Men det var väl på "fisensmösa"att Mathias får följa med. Han var ju lite för busig sist och lyssnade inte och sprang sin egen väg. Nu har jag pratat massor med honom hur man gör när man är på utlyckt så jag hoppas han sköter sig.

Själv ska jag ta en tur till SÖS och få ett implantat i magen. Tror faktiskt jag hållt på med detta i 2½ år snart. Bara ett ½ år kvar om jag räknat rätt. Hörde på nytheterna för en tid sedan att hälften av de som gick på denna behanligt avbröt den i förtid pga besvär och biverknignar. Men för mig är livet för kärt för att riskera något. Jag hade nog gärna fotsatt ett tag till om det skulle visa att prognoserna var ännu bättre då.

Nu ska jag ta och slappa lite, eller kanske pyssla med pärlor eller varför inte läsa boken jag lånade på bibliotkeket idag


Jag drömmer vidare...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas dagen går bra för er båda! .."fisensmösa", är det uttryck hemifrån el? :)

2012-03-16 @ 06:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0