Äntligen har jag köpt de nya tallrikarna från IKEA

Har sagt länge att det är dags att köpa nya tallrikar. Har även hittat de jag vill ha. Men den gången jag packat den gula IKEA väskan och var påväg till kassan blev jag tveksam och vände. Sen har de varit slutsålda i Kungens Kurva
Igår såg jag att det fanns 18 st på lager så jag for dit. Men när jag kom till hylan fanns där inga :-(
Så jag gav upp och gick mot kassorna via mina genvägar. Men som tur var råkade jag se ett sälgtorg innan kassan med "mitt" porslin 2:da sortering till halva priset. YES!! Behöver inte säga att jag slog till va??  :-)
Så det blev åtta mat talrikar
6 frukostskålar och 6 asetter
Ser fram emot att äta ur nya tallrikar
Och duka fint.
För det här priset får de hålla så länge de håller.
380 kr för alltihopa. Riktigt nice.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0