Nu var det tok längesen jag la in något...

Sorry, vet inte vart tiden runnit iväg. Eller det vet jag väl. När jag setat vid darorn på kvällarna har det antingen varit för att jobba med Brf´s elavstämning för 2011 eller fastnat i surfning på resor. Resorna har bestått av olilka mål. Varierar från Arvidsjaur till Billund och sen Thailand alt Kanarieöarna. Ja, som svar på frågan om jag längtar efter att resa.

Förra helgen städade vi bort julen här hemma och så lägligt fick vi besök på lördagen så det blev bra städat efter julen oxå :-)

Anders och Stina kom förbi, så vi käkade och spelade sen Kinekt sports 2
Killarna åket slalom.

Sen körde vi en golf match och vinnaren blev.....

Stina som överglänste oss andra, kan det ha att göra med att hon bara hade julmust i glaset?? Man får aldrig veta.

När vi kommer hem från förskolan nu för tiden så är det bara tjat. Mamma får jag titta på blixte på din dator.
Jag ska villigt erkänna att det händer ofta att jag säger -ja. Det är youtub som gäller för min lilla kille nu. Där väljer han vilt bland blixten filmer och är super nöjd.
När vi tog in Jonte i veckan för att de skulle få leka lite så blev det att båda satt och kollade filmer. Hmmm ja ja det kanske är en period eller oxå börjar det nu, dator internet den stora världen...

Vi kör ju med plastgran men fick lite julkänsla när vi hjälpte grannarna med att kapa deras gran.

Nästa år kanske vi tar en levande oxå om vi håller oss i Sverige.

Jag minns inte när jag senast hade en levande gran men den doften skulle jag önska att Mathias fick uppleva som barn. Så jag säger kanske kanske fixar vi en färsking till nästa år.
I år kunde man även "panta" den hos IKEA och få 100kr i rabattcheck för den :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0