Syskonkärlek...

Mathias blev sååå glad igår när Martin kom. Självklart vi med men Mathias är så bra på att visa det.

Vill vara så nära och ligga i Martins knä. Martin verkar gilla det och smeker Mathias rygg. De är så mysiga.

Idag har vi bara varit till godisaffären och spelat lite kinect, Martin mår rätt bra men det än nog bra att ta det lite lugnt. Nu sover Mathias och Martin sitter på sitt rum och spelar på datorn. Jag har precis varit ute på en 45 min promenad i vårsolen. Men det kom en hagelskur över mig. Jag hade räknat med helt snöfria gångvägar men så var inte fallet. Jag halkade om kring både här och där. Men det var härligt med en promenad.

Nu väntar vi bara på att Mathias ska vakna så vi får äta lite...

...mumsig fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0