Kanske var det sista åket för den här vintern.


Killen vill ju verkligen inte in när vi kommer hem från förskolan på dagarna.
Men nu var det så isigt ibacken att hjälm var ett måste.

Skulle gissa att det inte kommer gå att åka någon mera dag. Det går fort nu när snön smälter. Varma vindar tinar jorden.
Kolla vad jag såg idag.

Rabarbern är på väg upp, inte illa!!

Killen gillar ju att hjälpa till vid matlagning, och mumsa lite på grönsakerna. Men en komentar jag får höra mera och mera är. -Ta kort på mig mamma, ta kort på moroten. Killen har helt klart noterat att jag använder min kamera mycket :)


Igår blev det fisk och potatis.


Och idag blev det ....

IKEA, köttbullar. Mums!!

Mathias fick en hjärtan potatis


Det tål att sägas igen. Bra pris på dessa köttbullar. 16kr inkl mjölk till barn och glass.
Mathias gillar mjölkmaskinen. Påminner nog om josmaskinen på båtturen vi var ute på för ett tag sedan.
Han satt sig vid mjölkmaskinen och drack glas efter glas.


Nu verkar han har svårt att varna ner för jag hör hur det rasslar i legot där uppe och klockan är snart kvart i 9. Blir nog till att väcka honom för Daniel att väcka honom i morgon skulle jag tro.
Men i morgon är det fredag och Martin kommer igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0