Först floating...

Idag har jag äntligen utnyttjat mitt Groupon erbjudande som avsåg floating. Förra gången jag bokat tid var jag tvungen att avboka pga dubbelsidig bihåleinfalmation. Den här gången gick det bättre.


Hittade några bilder på nätet från floating. Men man flyter naken och det finns ingen lampa i lådan och man stänger locket så det blir tokmörkt.
Jag valde att floata med musik och fick två låtar med lite vågskvalp i mellan total tid 50 min.
Kändes som att sväva och snurra, ett tag blev jag lite yr men när man sträcket ut handen lite så kände man kanten och fick tillbaka väggarna. Det är bara ca 30 cm vatten men med så mycket salt att man flyter som en "sten" :-) Nä skämt och sidor man flöt super bra och trotts att man tog stora andetag flöt man inte mera som man brukar i vanligt vatten.

Här är min lilla basäng, mjukt vaderad och ljudisolerad.

Så kröp man in och stängde luckan och 50 min senare var det dags för duchen. Super skönt var det iaf.
Och värt pengarna även om det bara kostade mig 40kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0