Dubbelsidig bihåleinflamation

Puh, har sedan i fredags gått på 2 panodil var 4-6 tim. Så jag har inte orkat blogga. Blir hemma hela veckan så det kanske kommer något inlägg om någon dag.

Jag har ju varit med om en del och då tänker jag på cellgifter och sån skit, men hallå efter det så är det här det värsta jag varit med om. Helt täpt i näsan och pannan. Värk i näsa, tänder kinder och panna. Panodilen hjälper inte längre.
Var till läkare i går som konstaderade dubbelsidig bihåleinflamation. Så det blir Kåvepenin i 10 dagar. Men han trodde inte jag skulle känna vändningen förräns efter 4-5 dagar. Idag är det dag 2 : (

Nu ska jag försöka pillra lite panodil och nässparay igen så jag kan ta mig upp och hämta hem sonen om 1½timma.

Kommentarer
Postat av: Lotta

...åååå om jag ändå bodde närmare...skulle SÅ gärna kunna hämta och underlätta liet!! Skulle inte vara nåt problem alls...vi skulle kunna leka och annat M och jag...så du kunde få vila upp dig! Småsaker som annars är baggisar är ju skitdrygt när man inte mår bra!!!

2011-02-21 @ 15:20:39
Postat av: Åsa

Usch, det låter inge vidare... Hoppas medicinen ger effekt fort!



Tack för din hälsning! Skulle va bra men en sån tröja... kändes "sådär" att lämna på dagis imorse... ;)



Krya på dig!

2011-02-22 @ 09:53:40
URL: http://asamontin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0