Härliga hösten



Var bara tvungen att lägga in bilden Daniel tog idag i sommarstugan. Så fin.
Ska ta och skicka in den på en höstbildstävling tror jag.

Igår när jag hämtade Mathias sa jag. -Hej snygging. svaret blev Nää hete inte, hete tias.

Lämningen gick bra idag och vid hämtningen kvart i 4 så var han sist kvar som vanligt. Vet inte hur föräldrarna gör som har barnen på Mathias förskola. Han har ju tid mellan 7:30-16 och han är där först och sist. Vad har de för jobb kan man undra.

Idag kom Martin redan vid 5 tiden, så lyxigt att kunna äta fredagsmiddag tillsamman. Så kom ju glassbilen som vanligt, men killarna fick sånt spring i benen när vi gick ut så det blev inget handlat. Nästa gång ska vi handla har jag lovat. Ska bara se till att äta upp all glass ur frysen tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0