Fredag kvällen slutade inte så kul.

Jag åkte nog på en magsjuka iaf. Natten mellan fredag och lördag så blev det till att kräkas.
Så på lördagen blev inget gjort. Vi kämpade oss igenom dagen. Mathias var den enda som var pigg men vi orkade inte gå ut med honom så han fick vara inne och leka hela dagen. Men jag tror inte det gick någon nöd på honom för det.

I går mådde jag lite bättre och orkade ut och åka pulka en sväng.

Nu har jag precis kommit hem för dagen, känner mig trött. Det är ganska mycket att ta in på jobbet. Allt är ju så himla nytt och jag vill ju fatta och förstå allt på engång. Sen är det ju så mycket möten så det är svårt att hinna med något mera. Imorgon är det möte med cheferna igen och sen måste jag gå. Ska till läkaren imorgon kl 13 så det får jag inte missa.
Tänk att det gått en månad sedan jag slutade med strålningen. Är lite skinnflådd än och det är lite svullet men annars inga problem.

Nu hade jag tänkt hinna lägga mig på soffan innan jag skulle hämta Mathias. Få se om jag hinner...

Jag lämnade honom halv8 i morse, han var först från sin avdelning där. Får lite dåligt samvete. Men halv 8 är väl inte så tidigt eller?? Hämtar jag vid halv 4 så är han ju sist då med och det är väl inte så sent heller??
Jag har  mycket sånna funderingar i huvudet oxå som tar kraft just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0