Vips så var jag frisk.....

Jag kände det redan igår kväll att jag var på bättringsväg.

Så idag tog vi en utflykt till hobbymässan. Kollade in radiostyrda bilar, båtar och flygplan. Gissa om lillkillen trivdes :-)
Tja den stora killen med som kände nästan alla som var där kändes det som. Mathias var helnöjd när han såg de stora helikopterarna flyga och småbilarna köra på banan och små gamla tåg som åkte på rälsar där fantasterna har bygt landskap omkring.
Han somnade helt utmattad i bilen hem :-)

Sen har vi inte gjort så mycket mera idag, var ute och lekte en stund. Mathias jagar daniels radiostyrda bil. Så kul att se han springer och springer, ger inte upp. Idag fintade han Daniel med att han backade och lossades att han blev jagad av bilen så Daniel körde sakta sakta emot honom, så tvät vände Mathias och med två snabba kliv var han framme och fick tag på bilen. Stod helt nöjd med bilen i famnen :-) Man undrar vad han tänkte där.

Jag är lite besvärad över att mina ögonfransar är så få, och att ögonbryna inte heller är så många kvar nu. Jag som trodde att det skulle blir mera och tjockare nu och inte sämre och färre. Har inte en enda ögonfrans på undersidan och bara några få på översidan. Jag vill ju se normal ut snart.

Verkar ju bli en fin dag imorgon med, få se vad man ska hitta på då da.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0