Jag kör med mormor....

Igår fick hon hänga tvätt laga mat duka fram bädda sängar, hämta Mathias och lägga Mathias.
Jag bara håller koll på klockan och fyller på med panodil :-)
Syrran var över och åt och färgade mormors hår. Syrran ska åka på transibiriska och tokyo m.m som reseledare för rosabussarna på lördag och kommer hem i den senare delen av oktober. Så det var kul att hinna ses en sväng innan hon far.

Det går riktigt bra för mig, känner att jag drar upp axeln lite och försöker skydda armhåla och bröst, men försöker släppa på det mer och mer.
Tog tabletter vid 2 i natt och 8 i morse. Tänkte ett tag hoppa imorse men så satt jag mig upp och då blev det ett annat tryck och läge så det är lika bra att ta värktabletter ett tag till.

Mormor lämnade Mathias på förskolan och han grinar inte. Tänk om detta fått honom att sluta med sånt. Hoppas hoppas. Annars vet han ju vem som han kan köra med om han grinar när jag ska lämna nästa vecka.

Ikväll kommer Martin, det blir kul för pojkarna att träffas igen. Nu ska jag och mormor passa på att gå en promenad och handla hem lite till helgen. Gäller ju att passa på när man har hjälp. Så himla bra med självscanning då slipper man ju flera moment vid handlingen. Packat och klart bums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0