Försöker stretscha...

Hur nu det stavas. Biderna och texten som är i ´papperet jag fick efter op stämmer inte. Jag har försökt men det tar inte emot någonstans. Det kanske betyder att allt är superbra, vad vet jag. Tur jag ska träffa sköterska på torsdag då kan jag fråga.

Idag har jag tagit en promenad på över en timma efter att jag lämnat Mathias, så himla fint väder.

Sen röck jag upp de gamla ärtplantorna och tog bort rabarbern ( igen).

Nu har jag precis duschat och ska gå och hämta hem killen.

Tror att håret blir lite tätare men det går sakta, syrran sa att hon såg skilnad på en vecka men jag märker inte av det så mycket.

Nu ska jag ta backen upp till förskolan...........puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0