Ni måste bara kolla....

Carola har precis gort om sin sajt. www.carola.com
Jag var in som hastigast igår och kollade lite, sen hörde jag Alex Shoulman (hur man nu stavar till hans namn) sågade sajten totalt. Tyckte det var världens floop. Sa att det skulle finnas bilder men han hittade inga.
Han är nog inte så smart som han tror den där Alex.
Jag hittade massa roliga gamla och nyare bilder på Carola, tv-klipp och musikvideos. Jag gillar sidan skarpt.

Det jag även hittade var flera bilder som var tagna av MIG. Hittade bara fler och fler. Vet att de efterlyste bilder vid något tillfälle för kanske 5-6 år sen och jag skickade in några. Minns inte vad de då skulle använda dem till. Nu tror jag alla är med här på hennes nya sajt. Coolt! Att de hade koll på dem och fick användning för dem var ju super skoj.

Nu står det ju som att fotografen är Maria Dragsten för det var ju så jag hette på den tiden ;-)

Under dessa händelser på tidsmaskinen finns mina bilder:

My tribute turne- Södertälje 1993 juli 23 ( ska faktiskt vara orsa)

Carola uppträder på Gröna Lund 1995 sept 07

Clubbfest 1995 dec 03

Carola uppträder på Musik vid siljan 1997 maj 13

Carola Hits turne Hillerstorp 1997 jul 18

Kyrkoturne Gävle 1999 april 25

Sommarturne Hedemora 2002 juli 27

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0