Två varma dagar....

Igår efter lunchen tog vi en tur till Strängnäs där Daniels kompis(vars fru gått igenom det jag gör nu för ca 2 år sen) köpt hus för en och en halv vecka sedan.
Det var skoj att komma iväg lite och se något annat.

Vi grillade kycklig på deras altan sen gick vi ner till hamnen (5min promenad) och lekte i lekparken.
Det vart en lyckad eftermiddag och strängnäs kändes lite som en semesterstad.

Mathias somnade super trött i bilen hem :-)

Idag har vi bara varit ute på gården. När Mathias sov gick jag och Martin upp i skogen mitt emot vårat hus och plockade ihop lite blåbär så vi kunde baka blåbärsmuffins till fikat. Nice.

Det är varmt....Mathias badade i polen på altanen men efter ett tag var han helt svettig igen.

Nu är båda pojkarna lagda och jag ska packa ihop lite tills imorgon då vi åker upp till Dalarna tills på måndag. Daniel ska jobba och i helgen ska han ut med Supran och köra på någon träff. Så jag lämnar Martin hos hans mamma och sen åker jag och Mathias vidare till min föräldrar över helgen. På måndag tar jag med min mor till stockholm. Behöver hennes hjälp en vecka då Daniel jobbar och jag ska ha behandling.

Kommer ha en heldag på sös och karolinska i solna på tisdag, provtagning träffa läkare inför sista cellgifterna och sen träffa bröstkirurgen. På onsdag är det sen dax för sista behandlingen. Puhh fattar ni SISTA cellgifterna. Tänk va skönt det ska bli när jag har gått igenom svackan för den kuren. Veta att jag klarade det.
Sen kommer jag så klart gruva mig för nästa grej, men iaf man kan bocka av steg 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0