Strålande sol dag...

Idag är ser det ut att bli en fin dag, men på yr.no säger de att vi bara får +10. Men men det är härligt när solen skiner iaf.

Natten gick riktigt bra, trots att jag fortsätter äta betapred(kortison) så kunde jag sova inatt, förutom att Mathias ville ha lite sällskap där en timma. Gick upp lite tidigt och tog förebyggande för att slippa illamående, det verkar ju funka än så länge.

Men jag vet att detta inte är att räkna med under de resterande kurerna, korppen kommer att ta mera stryk för varje gång och bli mer och mera nedbruten.

Eftermiddagen igår var helt okay, vi tog en promenad . Syrran och Mackan kom förbi och fikade, det var skoj. Konstigt att jag kände mig så pigg trots att jag bara sovit 1 ½ timma.

Har lite dåligt samvete för jobbet, vi har en stegtävling. Man ska ta så mågna steg som möjligt per dag dels individuellt och dels i lag. Har inte lyckats gå så långt nu ett par dagar och risken är väl att jag blir tröttare och kommer minska mina steg några dagar nu. Kommer väl se till att vårat lag trillar ner på listan, idag ligger vi 11/179 lag. Hmm
Får väl maila och be de andra gå några extra steg åt mig varje dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0