IKEA inspiration

Idag var jag inbjuden till IKEA på katalogsläpp och inspiration


Började med köttbullsmiddag i restaurangen tillsammans med Majbritt från jobbet. Mathias spelade på surfis under de korta föreläsningarna.


I like, papershopen massor av fina papper och snören i vackra färger. Nu vill jag ge bort paket....

Nya katalogen fick vi såklart och en goodiebag.


Choklad, tesil, shoppingväska *2 då även Mathias var anmäld.


Jag hade tänkt att vi skulle ta bilen men killen ville cykla, så det blev det.


Han är nu superduktig. Tror jag kommer ta en löparrunda med honom imorgon. Nice, något jag längtat efter.


Tack IKEA, ses nästa event, eller nä jag kommer nog springa där då och då här framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0