Grattis min lilla Walter

Idag har Walter namnsdag. Det är Mathias andra namn och även Daniels morfar.
Så dagen till ära så fixade vi ihop en tårta. Blåbär och hallontårta fick det bli.
Plockade lite färska blåbär påvägen hem från dagis. Hallon hade jag köpt på torget i Huddinge
Mathias fixade på grädden coh det blev en sååååå fin tårta. Som tur var kom Martin och pappa hem tidigt så vi fick bjuda dem på tårta Mathias åt bara sina hallon, Martin däremot åt hela sin bit.
Jag hade även köpt en Mumin munkjacka till Mathias på tradera. De kom igår så jag sparade paketet tills idag så han fick öppna det själv. -Den ska jag ha på dagis! var den första komentaren :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0