Sol söndag.

Förmiddagen var kylig men solig. Vid lunch blev det bättre. Hittade ett toppenställe i lä. Läste boken jätte länge. Den är så bra. Ska strax återgå till de sista sidorna.


Även om jag inte fått så mycket färg idag så känns det iaf i huden :-) Härligt med sol och sommar värme och bra bok.

I övrigt så har dagen mest varit utelek. Har planterat lite dill och sått lite gräslök. Tagit reda på grannens sopor, de hade glömt påsen ute och skatorna hade party på deras uppfart. I och med att de far på fest igår och troligen skulle ha sovmorgon tyckte jag det var bäst att ta hand om saken. En stor anledning var ju så klart att vi ville bli av med skatorna.


Snygg kille syns nästan inte i skogen.
På eftermiddagen innan middagen tog vi fram frisbeena. Jag och Daniel gjorde en frisbee golf bana i skogen mitt emot oss. Märket upp startplattor ( vit sparyfärg på stenar och stubbar) och märkte ut hålen(träden som man skulle träffa ovanför plastbandet) Tror det blev 6 "hål". Sen när Mathias hade somnat så gick vi en runda. Gick sådär för mig, det var ju ett  tag sen man var ute på Hellemansö och golfade. Skoj iaf.
Nu måste jag fixa inför morgondagen. Ta fram kläder och ladda väckarklockan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0