Vårkänslor kanske???

Idag hade Mathias sovit 35 min på förskolan. Hmm det är inte tillräckligt. Men tydligen är han först upp nu och väcker gärna de andra barnen. Inte så bra jobbat. Har han vårkänslor tro?

När han kom hem så var han rätt slut, trots att jag hämtade nästan normaltid idag. Kursen slutade tidigare än vad jag trott. Jag han med att köpa ett par sandaler till Mathias på rean, de blinkar när man går. Coolt.

Chefen ringde idag och ville hör om min kurs var en eller två dagar. Han behövde min hjälp :-)
Så imorgon har jag lite att fixa med, skoj.

Så härligt med solsken men enligt Metro så kan det vara över till helgen :-(
Bäst att passa på att vara ute så mycket man kan de här dagarna då.

Mathias och Jonte älskar att vara ute och köra bil. Snart blir det barmark och då kommer det att funka ännu bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0