I dag var påskharen på besök på jobbet :-)

Och då såg det ut såhär på varje tangentbord.



Oj bilden blev visst lite suddig. Men på kortet står Glad Påsk önskar påskharen på Af Huddinge.

Gissa om det blev ett glatt mottagande. Jag hade köpt 2 kart med godis på IKEA totalt 72 påsar och det räckte precis, eller rättare sagt bara jag blev utan :-( Men det ska jag lösa själv sen. Jag gillar ju de där godisarna.

Av alla 72 som fick besök av påskharen så var det en som skickade ett tack mail till den annonyme påskharen och önskade att påskharen skulle få en påskpuss i påsk. Våran "Kiruna Anna" är helt fantastisk. När vi var på planeringsdagen tvingade hon in all kökspersonal så vi fick tacka dem med en stor applåd, det blev helt rörda.

Hon är en friskfläkt på kontoret.

Hade hoppats att mitt tyg som jag beställt skulle ha kommit idag men icke :-(
Nu måste det bara komma imorgon så jag hinner få ihop en påskhare dräkt till Mathias i påsk. Idag sprang jag runt och letade ansiktsfärg. Letade och letade hittade tillslut på panduro. Men oj va dyrt. Deras kladdkritor kostade 70kr bättre pennor 140kr bättre grejer 298 och lite därimellan. Tyckte det är lite saftigt för en gång. Köpte kladdkritorna men hittade en mindre förpackning på coop som bara kostade 30kr så jag traskade raskt tillbaka och lämnade igen de dyra kritorna.
Nu vet man ju inte om Mathias kommer att tillåta målning över huvudtaget.

Känner mig lite bättre i kroppen idag även om hostan retas något så fruktansvärt och alla i min närhet måste vara så trötta på att höra min hårda hosta. Och jag med för den delen.
Nu blir det honungsvatten och sen krypa i sängs tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0