Äntligen nya hål i öronen.

Igår när jag åkte från jobbet sprang jag in på en frisersalong och tog hål i öronen igen. Mina har ju växt igen sen några år tillbaka. Men nu är det tre hål igen. Två i ena örat och ett i det andra.

Mathias är bjuden på kalas på lördag, en tjej Fiona på dagis blir 3år. Det var hon som bjöd på Halloween fest i höstas. Nu är det dax igen. Så idag var jag till Panduro och köpte pärlor som Mathias ska få ge henne i födelsedagspresent. Tror hon kommer gilla det. En förpackning är runda plastkulor i fina färger med strass pärlor i sen blev det ett pärlkitt i organza strut.

Hade tänkt jag skulle köpa några nya kläder till killen oxå men han inte. Tror han ska få ha sina snygg jeans och basketkängor och så kanske jag köper en ny tröja eller tuff skjorta.

I går var det slask, fick ta på gummistövlarna när jag skulle hämta Mathias och asvalten var framme på vägarna när jag drog hem honom i pulkan. Idag så är det minst en dm snö igen och pulkan gled lätt. Det virvlar ner lite mera snö just nu. När jag undrar bara när ska det räcka???

Jag längtar så till att se när mina planterade lökar ska sticka upp ur gräsmattan, det kommer bli såååå fint. Iaf tills Mathias har plockat bort dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0