Två av tio lymfbehandlingar avklarade.

Kul att något som heter behandlingar kan vara så skönt :-)
Det är som super lätt massage eller snarare smekningar på huden i ca en timma.
Min sköterska heter Haidi, vilket för mig låter som en hårdhänt gammal tant. Min Haidi är en härlig och mjuk sjukgymnast. Längtar tills morgondagens behandling.
För 70 kr per gång får man en fin fin stund. Sen att jobbet betalar tillbaka mina kostnader gör ju inte saken sämre.



Idag åt vi upp de sista blåbären som vi plockade hos mormor i söndags. -slut, köpa nya. Tjatar lillkillen. Men nä siddu blir till att vänta tills nästa år skulle jag tro. Frysta blåbär är inte lika gott att äta, blir så söligt.


När man säger åt Mathias att le åt kameran så ser han ut såhär. Inte direkt snyggt men han grimaserar ju ett leende iaf.

Jag som tog gummistövlarna till jobbet imorse, typiskt då stämmer inte väder rapporten. Stekande het sol sedan lunch. Tur jag hade extra skor på jobbet ja kunde ha på mig hem.

Idag kom ett paket med böcker....

Så nu kan jag läsa lite på bussen igen och se till att gå och lägga mig lite tidigare så jag hinner läsa. Hoppas jag kommer att gilla Jungstedts böcker. Började med att köpa tre sen finns det flera. Så billigt att köpa på nätet 37kr styck och gratis frakt.

Nu ska jag kolla lite fångarna på fortet och surfa efter en cykel på blocket. Är så sugen på en cykel med barnsitts till Mathias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0