Skön vecka.

Trots att jag kände på mig vilket besked jag skulle få nästkommande måndag kändes veckan bra. Berättade för några om att jag väntade besked av vad det var för knöl jag hade i bröstet. Nu innan jag fått diagnos tyckte alla: att du ska se att det inte är något farligt, men jag kände på mig....

Vi hade en skön vecka hos mormor och morfar, fint väder och snön smälte. Mathias fick full uppmärksamhet och till helgen kom pappa. På lördagen tog vi en utflyckt till sommarstugan, oj va snö det var där. Solen sken och reflekterade i snön. Super vackert.

Söndagen firade vi 1 årsdag hos farmor och farfar. Mormor och morfar gammel morfar och farbröder var där. Även gammel farmor och farfar kom för bi en sväg, det var skoj. Som tur var så kom också storebror förbi och hjälpte ett åringen att öppna alla paketen :-)

Det kändes så bra att få fira 1årsdagen med släkten, Mathias verkade så nöjd. Han älskar alla leksaker och kläder han fick. Tack så mycket!

Väl hemma i  radhuset i stan så visade det sig att han även fått paket från sina tremänningar i Göteborg oxå. Super skoj och oväntat.Tusen tack även till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0