Helt sjukt...

Okay för er som inte vet, jag är världsbäst på att sova. Somnar lätt vart som hellst, har även somnat när jag haft gäster hemma :-). Det brukar inte ta mig många minuter (sekunder säger min man) efter att mitt huvud landat på kudden så sussar jag sött.

Men den här betapreden bet även på mig, jag låg helt stilla blundade och kom på mig själv med att jag låg och log. Lyssnade på min mans snarkningar och tyckte det lät fantastiskt. Efter ett tag så försökte jag andas i samma takt för att se om jag skulle somna, men inte. Jag låg och planerade dagen idag, pratade personligt med många av er, skrev blogg, kände mig aldrig stressad. Jag är ju den typen som tror att kroppen får nästan lika bra vila bara jag ligger still och blundar och vilar ( och som nu småskrattar för mig själv, ville ju inte väcka mannen). Var farsinerad att medicinen gav sånna biverkningar på min sömn.

Funderade ett tag på varför jag inte var på rave party (om de nu hette så, vet inte ens om det finns sånna längre), eller om jag skulle ta och gå upp till datorn, slutade med att jag tog en mun vatten ur Mathias nattvatten flaska.
 
 Hade lite träningsvärk kändes det som i höften och efter några timmar kom lite huvudvärk.
Så det gick 2 tim, det gick 4 tim och det gick nästan 6 timmar innan jag tillslut somnade. Sov ca 1 ½ timma, tjohooo! 

Plings så vaknade jag halv 6, kl skulle ringa 6 så jag låg kvar till 5 i. Kände mig rödblommig som man gör när man sovit lite, lite illamående och lite tryck i huvudet. Typ som du kommit hem sent efter en resa och missat många timmars sömn.

Tänk vad roligt om jag komihåg allt jag funderade på inatt och småskrattade till. Det hade varit kul att skriva ner nu.

Ska iaf ta och äta lite frukost innan medicineringen nu på morgonen, sen ska jag packa med mig lite fika till SÖS. Blir nog fralla och iste.

Nu måste jag sätta fart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0