Frikort nr 2.

Toppen dag igen, har varit ute massor trots att det inte var sol så var det varmt och skönt. Sandlådan är superskoj.

Tog en promenad till apoteket på eftermiddagen och hämtade ut de två preparat som behövdes beställas. Så nu är man uppe i frikort även för medicin. Bara sprutan som jag hämtade ut idag kostade över 12,000:-
Så på ett recept var jag uppe i frikort på 1800:-, ska man känna sig nöjd eller inte.
Det känns iaf bra att man bor i Sverige och vi får den här hjälpen. Fatta annars, inte skoj.

Nu lagar vi mat och väntar på mormor som ska komma på besök ett par dagar, det blir bra ifall jag blir helt sjuk efter morgondanens behandling. Det är ju så olika för alla så man vet ju inte och det är ju svårt att sätta sig in i sittuationen innan man vet.

Måste leka lite med sonen nu, han gillar inte att bara jag får trycka på tangenterna :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0