Peking.

Här var det inte lätt att nyttja Wifi. Mcd hade gratis i 30 min men man var tvungen att registrera någon. Inte ett ord på engelska utan bara massa tecken.
Landade vid 5 imorse. väntade in att snabbtåget skulle börja gå. Tog det in till t banan som tog mig till hotellet. samma hotell som vi bodde på hösten 2011. Kanon då viste jag vilken uppgång jag skulle ta för att inte vimsa bort mig.
lämnade in väskan på hotellet träffade Peter som ska tamed några till Nordkorea. Sen en äggburgare och jos till frukost.
Tänkte så smart att jag tar en promenad till pärlmarknaden. bara det att jag även denna gång har fel väderstreck på vår hotellgata. Blev en två tim rask promenad bland hutonger och kineser av den lägre klassen. Gav upp och tog en taxi tillslut.
Blev besviken på leksaksmarknaden, hade inga skylanders, inge starwars, inte det lego som ,M önskat sig. Trist.
Köpte några små leksaker och en tre i ett väska till mig. Ska fundera på ett par Nike Free. nu har äntligen Anna och gänget kommit. så nu ska vi rusa ut och beställa Pekinganka middag till sön kvällen. må så gott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0