Regning lördag.


Idag har Mathias fått sin andra fästingsrputa. Nästa ska han ha i typ maj. Gick väl sådär. Daniel var inte med utan jag hade Martin och Jonte med istället. Mathias pratade tidigare om på dagen att han ville åka nu och få sin spruta. Men när vi väl satt där så ville han inte och började grina. Spelade ut mig totalt som vanligt. Men men jag höll i och hon kunde snabbt trycka in vaccinet.

Så åkte vi till City Gross och handlade. Martin tog hand om pojkarna medans jag handlade. De har en barnaktivitet där barnen följer en järnvägsräls på golvet och passerar en del stationer med små uppdrag och dataspel. Allt för att vi som föräldrar ska få chansen att handla ifred.
Innan vi åkte hem passade vi på att besöka Lövdalsdagen.
De hade lite jippo idag så jag tänkte att vi kunde kolla lite. Såpbubble maskinen var ju poppulär bland killarna.
Ansiktsmålningen lika så.

Innan vi åkte hem blev det ett besök i hoppborgen oxå :-)
Hemma hängde killarna med Martin som spelade spel på datorn. Fina killarna!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0