Mys bak på en onsdag...

Jag hade varit på Amo mötet i Tumba igår och fick skjuts till Stuvsta av en kollega. Råkade se en rolig butik på väg till bussen. Kunde inte motstå detta Cars 2 bakpaket.
Mathias blev så klart nöjd när det vankades bak här hemma.
Varför är det gult i ägget mamma? - Ja varför var det så nuda?? säger jag. - För att kycklingen ska ha mat såklart svarar Mathias.
Annars har det varit lite pärlande här hemma. Har en pärlplatta med bokstäver. Han gjorde sina bokstäver så smälte jag ihop dem under strykjärnet. Fint.
Annars är det denna som lockar mest just nu. Mobilen och smurfspelet. Man ska odla och skörda bygga hus mata husdjuren och massor med mera.
 
Imorgon har jag tagit ledigt. Ska till Älvsjömässan på Syfestivalen. Ska bli skoj att leka lite igen. Gå på workshops och inspireras.

Kommentarer
Postat av: Lotta Lindström

Mycket roligt å skapande ni gör, som alltid! Fin å stor kille! Hoppas du får en fin fredag på syfestivalen!

2012-10-19 @ 06:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0