Sköna citat.

Idag sa Mathias:
- om jag kissar blir jag törstnödig.
 
Så kul när de leker med ord.
 
Idag var de på utflykt med förskolan till Rådsparken. Där har det tittat på djur (åsna och kaniner iaf) käkat pannkakor och haft det toppen. När jag hämtar Mathias frågar jag vad de gjort på förskolan idag.
- Vi var till Rhodosparken säger killen,hi hi. Så nära men ändå så långt ifrån.
 
Äntligen har jag framkallat foton och gjort Mathias nya familje/hus bild till förskolan. Man ska visa upp familjen och ev någon som brukar hämta på förskolan. Bra för personalen att känna igen de som hämtar barnen.
Blev riktigt nöjd med kollaget.
Blixten, Bärgan och en smurf fick vara med. Härliga bilden på Daniel, Martin och Mathias från Mumindalen. Bästa grannen och fotbollskillarna. Och så fick mormor vara med på ett hörn.Ifall hon kommer och hämtar Mathias från förskolan någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0