Det gäller att passa på

Idag var det Julmarknad i Marsipanskolan. Jag tänkte att vi kunde köpa en påse med pyssel så vi kunde pyssla lite grisar och tomtar.
 
Dessa bilder har jag stulit från deras facebook sida. Jag var dagens första kund!
Fick med oss lite pyssel hem.
De säljer även lite ute dekorationer. Saknar bara lite snö för att få julstämning.
 
Efter lunchen passade vi på att baka lite.
Martin som var på kalas hos William igår hade vunnit pris då han vann en frågetävling. Priset var klementiner skummtomtar och pepparkaksdeg :-) hi hi så den har han gått och småätit på idag.
Jag  och Mathias passade på att baka ett pepparkakshus så resten kan Martin få äta upp.
Blev även en äppeklaka med vanlivisp till fikat. Pepparkakshuset blev så fint med mini nonstopp från Marsipanskolan.
 
Puh, nu borde jag bara ta det lugnt och kolla på Så mycket bättre men så sitter jag med datorn i knät och bloggar. Har även stämt av elen för två som sålt sina lägenheter i föreningen. Men nu så ska jag stänga av datorn och varvaner lite. Imorgon har jag mera planer på saker som skall hinnas med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0